سپنتا پارس

سامانه ارسال و دریافت پیامک

۳ مطلب در دی ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۹
دی


راهنمای فعال سازی پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه






سامانه پیام کوتاه نرم افزاری توانمند جهت ارسال و دریافت و پردازش پیام کوتاه (SMS) است. کاربران این سامانه بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار و تجهیزات جانبی و تنها با  اتصال به شبکه اینترنت می‌توانند از تمامی امکانات سامانه جهت اطلاع رسانی و سایر قابلیتهای ارائه شده با استفاده از پیام کوتاه  بدون هزینه سالیانه بهرمند گردند.


طریقه خرید و فعال سازی پنل:


1-در سایت  sepantapars.ir  بعد از ورود به بخش ثبت نام فرم ثبت نام را تکمیل نمایید؛

2-بعد از تکمیل فرم  با نام کاربری و رمز عبور خود از بخش ورود کاربران وارد سامانه شوید!

3- پس از اولین ورود جهت تأیید ضریب امنیتی، رمز عبوری به گوشی همراهتان ارسال میگردد کد امنیتی را وارد کرده وارد پنل خود شوید.

4- از بخش “پشتیبانی > ارسال مدارک“، اسکن کارت ملی یا شناسنامه خود را ارسال نمایید.

5- هزینه سامانه را میتوانید از بخش “عملیات حساب > خرید پنل” پرداخت نمایید.

5- پس از تأیید مدارک و پرداخت هزینه، میتوانید از بخش عملیات حساب> شارژ حساب  سامانه را شارژ نموده از آن استفاده فرمایید.


  • محمد افشاری
۲۹
دی

کاربردهای سامانه پیام کوتاه

تبلیغات به وسیله موبایل دارای خصوصیات و مزایای منحصر به فرد است . با استفاده از روشهای مناسب و هدفمند نتایج مناسبی به دست خواهد آمد . کافی است شرکت ها اندکی در زمینه بازاریابی موبایل هوشمندانه عمل کرده و با ارسال آگهی های موردعلاقه مشتریان، آنها را به خرید ترغیب کنند. استفاده از استراتژی ها و برنامه های مناسب و هدفمند برای جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان در موفقیت این روش تبلیغات تاثیر گزار خواهد بود.

شرکت ها می توانند با ارسال پیامک های تعاملی به مشتریان برنامه های تبلیغاتی خود را گسترده تر و مفیدتر کنند . کاربران می توانند از طریق موبایل از برنامه های حراجی ، محصولات و خدمات جدید و تخفیف مطلع شده و کالا یا خدمات مورد علاقه خود را سفارش دهند. از جمله مزایای مناسب اینگونه از تبلیغات مستقیم ، برند سازی و جلب اعتماد است که میتواند کسب و کار شما را در کلیه مراحل تبلیغات و بازاریابی همراهی کند . ارسال اخبار مهم ، رویدادها ، پیامک های رابطه ای و تعاملی ، پیامک های وابسته به زمان و مکان میتواند اعتماد مشتریان و مخاطبان را افزایش دهد و کمک خواهد کرد مشتریان خود را در بیشترین زمان و بالاترین ارزش حفط و نگهداری کنید.



پیامک برای مساجد و مراکز فرهنگی

  • چرا مسجد برای برای رونق و توسعه خود از پیامک استفاده نکند!

  • همه از پیامک برای برای تبلیغ کالاهای تجاری و مادی خود استفاده می‌کنند چرا مسجد نه؟        

پیامک برای مساجد، هیأت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی

امروزه پیامک یکی از آسان‌ترین شیوه‌ها برای جذب جوانان به مساجد و مراکز فرهنگی است. مسجد با شرایط و ویژگی‌های خاصی که دارد، با داشتن سامانه پیام کوتاه می تواند از جمله عوامل مهم جذب جوانان را فراهم کند. چراکه یکی از دغدغه‌های مهم و بجای ائمه جماعات و نیز فعالین حوزة فرهنگ، جذب هرچه بیشتر جوانان به مسجد بوده و حضور کمرنگ این قشر در مساجد برای آنان همواره موجب نگرانی است. از طرفی تلفن همراه، و امکانات آن از جمله پیامک از لوازم جدایی ناپذیر قشر جوان امروز است. بنابراین مسجد با داشتن سامانه پیام کوتاه می‌تواند یکی از بسترهای مناسب جذب جوانان را فرام کند.

 

  • با پیامک جوانان و اهالی محله را از فعالیت‌های فرهنگی مسجد آگاه کنید.

 در دنیای امروز، تبلیغات نقش و جایگاه مهمی ایفا می کند. و شاید کمتر کسی در مورد قدرت تبلیغ در جذب مخاطب تردید داشته باشد. انعکاس فعالیت‌های مسجد در بین مردم و اطلاع‌رسانی و آگاهی نسل جوان از فعالیت‌های متنوع مساجد گامی مهم در جهت جذب جوانان به مساجد است. تبلیغات حساب شده دینی، می‌تواند جوانان را در مسیر دینداری قرار داده و مسجد در انجام فعالیت های خود ثابت قدم‌تر نماید.

 

  • جوان با دریافت پیامک احساس می‌کند به او توجه می‌شود. و خیلی مهم است که این پیامک از طرف مسجد باشد.

 

برخی از روش ها و تکنیک هایی که به وسیله پیامک در مساجد برای جذب مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد:

  1.  اعلام برگزاری مسابقه در زمان معین شده و آگاه سازی جوانان محله از آن. مثلا: اهالی محترم محله ……… بدین وسیله اعلام می گردد در تاریخ……….مسابقات نهج البلاغه با جوایز ارزنده برگزار می گردد.

  2. اعلام زمان و شرایط ثبت نام و حرکت سفر های زیارتی و سیاحتی .با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بدین وسیله اعلام می گردد مسجد ........ در نظر دارد سفری زیارتی به مشهد مقدس فراهم نماید . هزینه : .............. تومان زمان : ..................  سفر زیارتی مشهد مقدس حرکت: ............ محل اجتماع: ..................... .

  3. اعلام برگزاری کلاس های درسی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و مذهبی و نحوه تشکیل این کلاس ها که برگزاری برخی کلاس‌ها می تواند مورد علاقه و اشتیاق جوانان می باشد. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما ، هر پنجشنبه 11 صبح کلاس قرائت قرآن در مسجد ................ برگزار می گردد. منتظر حضور پرشور شما مومنان عزیز می باشیم

  4. با مشورت و کار گروهی در مساجد دیگران را در این امر خدا پسندانه شریک نمایید و به جوانان بها دهید.  اقدامات زیر می تواند گام موثری در نیل به این اهداف نماید . عضویت در هیئت امنا، مشورت و نظر خواهی، محول کردن فعالیت‌های مسجد به جوانان.

به نظر شما در کدامیک از موارد زیر مسجد دچار ضعف می باشد؟

  1. فعالیت های فرهنگی       2- فعالیت های ورزشی          3- مراسم      4- نماز جماعت و سخنرانی ها

شماره مورد نظر را برای ما ارسال نمایید

  1.  یکی از خواسته های مهم اجتماعی جوانان ،الگو پذیری است ، او در جامعه خواستار کسانی است که در رفتار و گفتار برای او الگو باشند به همین منظور خواستار حضور شخصیت‌های محبوب و الگوهای وی در مساجد می باشند .اهالی محترم شایان ذکر است در تاریخ ............. مصادف با عید سعید غدیر خم مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام ………… برگزار می گردد .

  2.  با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به اعضای فعال مساجد و هیئت ها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.  عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

عید سعید فطر مبارک  .  مسجد ……….

 



مدارس ، آموزشگاهها و دانشکده ها

  • اطلاع رسانی سریع به دانش آموزان و هنرجویان جهت تغییرات در زمان برگزاری کلاسها و امتحانات
  • تبلیغ و اطلاع رسانی دوره های جدید به دانش آموزان دوره های قبل و تبلیغ منطقه ای
  • برگزاری مسابقات و آزمون از طریق پیامک
  • ارسال پیامکهای آموزشی مانند لغات و ترجمه
  • ارسال اتوماتیک پیامهای تبریک به مناسبتهای مختلف نظیر تاریخ تولد یا ازدواج
  • برگزاری نظرسنجی و ارزشیابی دوره ها و اساتید
  • امکان ارتباط مستقیم با والدین دانش آموزان و ارائه نمرات و...به آنها
  • اعلام جلسات انجمن اولیا و مربیان
  • اطلاع رسانی جهت تاریخ انتخاب واحد مربوط به رشته های مختلف
  • اطلاع رسانی جهت تاریخ حذف و اضافه
  • اطلاع رسانی جهت سمینار، دفاعیه و نمایشگاه ها
  • امکان سفارش غذا توسط پیامک برای سلف سرویس دانشگاه

پیامک برای مهد کودک
ارسال پیامک به والدین و اطلاع رسانی آموزش به آنها
ارسال تشکر از تماس یا مراجعه به نام اشخاص بعد از تماس یا مراجعه به مهد
ارسال پیامک به نام به والدین برای تبریک اعیاد و مراسم به بیماران در کمتر از یک دقیقه
کاهش هزینه های تماس با والدین
تبریک اتوماتیک تولد کودک به والدین
افزایش ارتباط موثر و ارزان با والدین
ارسال نمرات و وضعیت کودک به والدین

دفاتر بیمه

  • اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک
  • ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص
  • اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن و خدمات بیمه ای
  • ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
  • ارسال پیامکها تبلیغاتی محله ای و شهری


نشریات و وب سایتهای خبری،تحلیلی

  • دریافت مطالب کوتاه و دلنوشته های خوانندگان در شماره بعد
  • اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
  • ترغیب علاقه مندان برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه پیش از انتشار
  • برگزار مسابقه و نظرسنجی پیامکی
  • ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبتها
  • جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
  • اعلام خبرها و دستورعملهای خاص برای پرسنل
  • دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه

بیمارستانها و درمانگاه ها

  • سیستم نوبت دهی غیرحضوری جهت بیماران بوسیله پیام کوتاه(بیمار با ارسال پیام کوتاهبه شماره اختصاصی شما جهت ویزیت و یا آزمایشگاه یا رادیولوژی و... در تمام ساعات شبانه روز نوبت تاریخ، و زمان حضور خود را از سوی سامانه دریافت میکند).
  • ارسال اطلاعات پزشکی و دارویی به بیمار
  • اعلام جلسات کاری با همکاران و اساتید
  • ارسال خبرنامه به پرسنل
  • ایجاد ارتباط سریع و دو طرفه بین بیمار و بیمارستان با کمترین هزینه
  • پاسخ به سوالات و دریافت نظرات و پیشنهادات
  • برگزاری نظرسنجی :دکتر نمونه ، پرستار نمونه و...
  • ارسال پیام های تبریک و تهنیت به اساتید و همکاران



شرکتها و سازمان ها

امروزه در سازمان‌ها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است. این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آن‌ها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید. روابط‏ عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژی‌های روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیری‌های اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است.

  • انتشار اخبار سازمان
  • دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش‌های مردمی
  • فراخوان مراسم و همایش‌های علمی فرهنگی
  • افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
  • ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت‌ها
  • ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
  • ارسال پیام‌های تربیتی به خانواده‌های کارکنان
  • ارائه خدمات طلائی به مشتریان مانند دادن گارانتی -اعلام تاریخ اعتبار آن - اعلام خدمات و سرویسهای دوره ای و غیره

پیامک در آژانسهای مسافرتی

مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می‌کند، فروشنده را تمجید می‌کند و او را به دیگران پیشنهاد می‌دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی‌تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می‌دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد .یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می‌کنند.

  • هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
  • چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی‌به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
  • چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی‌ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
  • اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
  • در طول برنامه‌های تور و متناسب با محل‌های مختلف برنامه‌ها را به اطلاع مسافر برسانید.
  • پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی‌از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
  • در بازه‌های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن‌ها حس مشترکی دارید.


پیام کوتاه در صنعت

نیروی انسانی مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای است. موضوع مهم تر انگیزش کارکنان است. علاوه بر انگیزه‌های ارتقاء شغلی و افزایش دستمزدها موارد دیگری با قابلیت انگیزش بالا وجود دارند. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیت‌های جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده ‌های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند.

  • با یک پیام انگیزشی، روحیه کارکنان را برای شروع کار تقویت کنید
  • دقایقی پس از خروج کارکنان از محیط کار با ارسال پیامی‌از حسن انجام کار آنان تشکر کنید تا بدانند ارزش وجود آن‌ها را درک می‌کنید
  • از کارکنان بخواهید ایده‌ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به کارکنان نشان دهید با آن‌ها حس مشترکی دارید.
  • موفقیت‌های کاری مجموعه را با ارسال پیامی‌به کارکنان تبریک بگویید تا آن ‌ها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت‌ها شریک بدانند.
  • در مناسبت‌های زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه شور و نشاط را به محیط کار تزریق کنید.
  • با ارسال پیام به خانواده‌های کارکنان از آن‌ها تشکر کنید که با حمایت عاطفی خود به پیشرفت و ارتقاء مجموعه کمک می‌کنند.

پیام کوتاه در فروشگاه ها
 در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد، مطالعات نشان می‌دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می‌ شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی‌گردد. پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
  • هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
  • عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می‌رسد که همواره او را به یاد دارید.
  • لیست کالاهای جدیدی که عرضه می‌کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می‌کند.
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.
  • هنگامی‌که شعبه جدیدی افتتاح می‌کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می‌گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابتمی‌کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.


کاربردهای سامانه پیامک برای باشگاه های ورزشی:


تبریک اتوماتیک تولد ورزشکاران و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان
درست کردن کلاب پیامکی ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها
ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن به باشگاه
ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به ورزشکاران در کمتر از یک دقیقه
افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
گرفتن هزینه باشگاه توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره اس ام اس شما
برگزاری قرعه کشی های ماهانه در باشگاه

  • محمد افشاری
۲۹
دی

لیست امکانات و تعرفه ها

*صادقانه در کنار شما ایستاده ایم*

- لازم به توضیح است که هیچگونه مالیات بر ارزش افزوده ای به تعرفه های خطوط 5000 و 2000 اضافه نخواهد شد، فقط طبق توافق با اپراتور 3000 و 1000 به الزام دریافت 8  درصد مالیات بر ارزش افزوده از شرکت بشارت لذا ما نیز جهت ارسال هر پیامک 8 درصد مالیات بر ارزش افزوده را از شما دریافت خواهیم کرد.
*********************************************
قیمت انواع پنل ها
             نوع سامانه            قیمت (تومان)
پنل پایه (B) 25000
پنل تبلیغاتی (A) 65000
پنل سازمانی (+A) 105000
پنل حرفه ای (As) 145000
 
*********************************************

 






*********************************************
 تعرفه پیامک ویژه پنل B
میزان شارژ              تعرفه  (ریال)
100.000 تا 500.000 159
500.001 تا 1.000.000 157
1.000.001 تا 4.000.000 155
4.000.001 تا 10.000.000 152
10.000.001 تا 20.000.000 150
20.000.001 تا 40.000.000 148
40.000.001 تا 80.000.000 147
80.000.001 تا 100.000.000 146
100.000.001 به بالا 145
 
********************************************* 
تعرفه پیامک ویژه پنل نمایندگی (مدیر)

میزان شارژ              تعرفه  (ریال)
100.000 تا 500.000 148
500.001 تا 1.000.000 146
1.000.001 تا 4.000.000 144
4.000.001 تا 10.000.000 142
10.000.001 تا 20.000.000 140
20.000.001 تا 40.000.000 138
40.000.001 تا 80.000.000 136
80.000.001 تا 100.000.000 134
100.000.001 به بالا 132
********************************************* 
قیمت خطوط 1000 (تومان)
نوع خط انتخابی (تومان) غیر انتخابی (تومان)
خط 14 رقمی 32.000 15.500
خط 13 رقمی 75.000 40.000
خط 12 رقمی 150.000 75.000
خط 11 رقمی 280.000 150.000
خط 10 رقمی 430.000 190.000
خط 9 رقمی 500.000 300.000
خط 8 رقمی 800.000 400.000

























*********************************************
قیمت خطوط 2000
نوع خط قیمت (تومان)
خط 12 رقمی 210.000
خط 11 رقمی 410.000
خط 10 رقمی 510.000
خط 9 رقمی 710.000
خط 8 رقمی 1.210.000
 
*********************************************
 قیمت خطوط 3000
نوع خط قیمت (تومان)
خط 14 رقمی 15.000
خط 12 رقمی 85.000
خط 10 رقمی 105.000
خط 9 رقمی استعلام شود
خط 8 رقمی استعلام شود
 
*********************************************
قیمت خطوط 5000
نوع خط قیمت (تومان)
خط 14 رقمی 15.000
خط 13 رقمی 25.000
خط 12 رقمی 50.000
خط 11 رقمی 80.000
خط 10 رقمی 120.000
خط 9 رقمی 160.000
خط 8 رقمی استعلام شود




مشخصات پنل کاربری

توضیحات پنل کـــاربری

توضیح عمومی:

    • - از طریق سفارش آنلاین پنل به صورت آنی ایجاد شده و نام کاربری و رمز عبور ارسال میگردد ، پرداخت وجه نیز پس از فعالسازی و تحویل پنل انجام خواهد شد، بنابراین می توانید قبل از پرداخت وجه به صورت کامل پنل را با نام خودتان تست نمایید.
    • پس در وارد کردن اطلاعات دقت کامل نمایید.

***************************************************

نکات مهم:

  • ok-tick – قابلیت ارائه گزارش تحویل دقیق در سامانه وجود دارد .
  • ok-tick – هزینه پیامک های ارسال نشده بصورت اتوماتیک به حساب کاربری بازگردانده خواهد شد.
  • ok-tick – برای دریافت پیامک هیچ هزینه ای اخذ نخواهد شد.
  • ok-tick – هیچ هزینه ای بابت تمدید سالیانه دریافت نخواهد شد. پنل ها مادام العمر خواهند بود.
  • ok-tick – طبق دستور اپراتور، به تعرفه پیامک تمامی خطوط 8 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.


نوضیحات اختصاصی:

در جدول زیر مقایسه ای از انواع پنل های کاربری را مشاهده می کنید. با توجه به کارایی مورد نظر خود می توانید هر کدام از پنل ها را انتخاب و بلافاصله پس از ثبت نام آنلاین، و فعالسازی سامانه می توانید از آن استفاده نمایید.

امکانات پنل پـــــایه پنل تبلیغاتی پنل سازمانی پنــــــل ویــــژه
سطح دسترسی perms.b perms.a perms.p perms.s
sent-reports ارسال پیامک به صورت تکی و گروهی yes yes yes yes
sent-reports ارسال پیامک به صورت نظیر به نظیر و از فایل Excel yes yes yes yes
sent-reports ارسال پیامک از دفترچه تلفن yes yes yes yes
sent-reports ارسال پیامک با پیشوند نام و نام خانوادگی مخاطبین yes yes yes yes
sent-reports ارسال پیامک های طولانی و با زبان های مختلف yes yes yes yes
btn-cost تخمین هزینه ارسال قبل از ارسال نهایی yes yes yes yes
gozareshat ersal1 امکان دریافت گزارشات ارسالی ها و دریافتی ها yes yes yes yes
payam pishfarz1 استفاده از پیام های پیش فرض (پیام های آماده) yes yes yes yes
sent-reports زمانبندی و ارسال پیامک اتوماتیک yes yes yes yes
sent-reportsامکان جلوگیری از ارسال به شماره های تکراری yes yes yes yes
sent-reportsارسال پیامک منطقه بندی و کد پستی کشوری yes yes yes yes
sent-reportsارسال به شماره های ایرانسل به تفکیک شهر و استان yes yes yes yes
daftarcheh telfin1 اضافه کردن فیلدهای نامحدود برای دفترچه تلفن yes yes yes yes
sent-reportsارسال با دکل های BTS ایرانسل no yes yes yes
sent-reportsارسال بر اساس رده سنی و جنسیت no yes yes yes
paskhgoy khodkar پاسخگوی خودکار به پیامک های دریافتی no no yes yes
web sevise1ارسال پیامک های دریافتی به موبایل و ایمیل no no yes yes
مدیریت سامانه از طریق موبایل no no yes yes
sent-reportsارسال پیامک مشاغل شهر و شهرستان no no yes yes
sent-reportsارسال پیامک بین المللی no no yes yes
sent-reportsارسال پیامک کارت ویزیت – MMS – WAP no no yes yes
roydadha1مدیریت رویدادها (ارسال پیامک تبریک، سالگرد و اخطاریه) no no yes yes
nazarsanji1نظرسنجی و آمارگیری از طریق پیام کوتاه no no yes yes
sandogh enteghadat1 صندوق انتقادات و پیشنهادات no no yes تعرفه پنل های کاربری سامانه yes
mosabeghat1برگزاری مسابقات و آزمون های مبتنی بر پیامک no no yes yes
modiriat hamkar1 تعریف واحدهای سازمانی و مدیریتی مبنی بر همکار no no no yes
web sevise1خدمات وب سرویس (مدیریت پاسخ از URL و مدیریت Remote Database) no no no yes
inخدمات هوشمند (هشدار دهنده و Divert) no no no yes
inدایورت پیامک no no no yes
poshtibani1پشتیبانی 24 ساعته yes yes yes yes
amaliat hesabشارژ آنلاین اعتبار (با تمامی کارت های بانک عضو شبکه شتاب) yes yes yes yes
amaliat hesabبازگشت اعتبار پیامک های ناموفق yes yes yes yes
شماره عمومی 100009 و 3000505 yes yes yes yes
شماره عمومی 2000145 و 210002000 (تلفن ثابت) yes yes yes yes
شماره عمومی 5000145 و 5000245 yes yes yes

yes

شماره 14 رقمی اختصاصی yes yes yes yes
تعرفه پیامک خطوط 5000 (تومان) 14.3 14.3 14 13.5
تعرفه پیامک خطوط 2000 (تومان) 14.3 14.3 14 13.5
تعرفه پیامک خطوط 1000 و 3000 (تومان) 15.9 15.9 15.6 15
مدت اعتبار دائمـی دائمـی دائمـی دائمـی
قیمت پنل (سامانه)

25000

تومان
65.000 تومان 105.000 تومان 145.000 تومان
سفارش خــرید aftab-buy parnian-buy aseman-buy arshia-buy
  • محمد افشاری