
تبلیغات به وسیله موبایل دارای خصوصیات و مزایای منحصر به فرد است . با استفاده از روشهای مناسب و هدفمند نتایج مناسبی به دست خواهد آمد . کافی است شرکت ها اندکی در زمینه بازاریابی موبایل هوشمندانه عمل کرده و با ارسال آگهی های موردعلاقه مشتریان، آنها را به خرید ترغیب کنند. استفاده از استراتژی ها و برنامه های مناسب و هدفمند برای جمع آوری اطلاعات تماس مشتریان در موفقیت این روش تبلیغات تاثیر گزار خواهد بود.
شرکت ها می توانند با ارسال پیامک های تعاملی به مشتریان برنامه های تبلیغاتی خود را گسترده تر و مفیدتر کنند . کاربران می توانند از طریق موبایل از برنامه های حراجی ، محصولات و خدمات جدید و تخفیف مطلع شده و کالا یا خدمات مورد علاقه خود را سفارش دهند. از جمله مزایای مناسب اینگونه از تبلیغات مستقیم ، برند سازی و جلب اعتماد است که میتواند کسب و کار شما را در کلیه مراحل تبلیغات و بازاریابی همراهی کند . ارسال اخبار مهم ، رویدادها ، پیامک های رابطه ای و تعاملی ، پیامک های وابسته به زمان و مکان میتواند اعتماد مشتریان و مخاطبان را افزایش دهد و کمک خواهد کرد مشتریان خود را در بیشترین زمان و بالاترین ارزش حفط و نگهداری کنید.
چرا مسجد برای برای رونق و توسعه خود از پیامک استفاده نکند!
همه از پیامک برای برای تبلیغ کالاهای تجاری و مادی خود استفاده میکنند چرا مسجد نه؟
پیامک برای مساجد، هیأتهای مذهبی و کانونهای فرهنگی
امروزه پیامک یکی از آسانترین شیوهها برای جذب جوانان به مساجد و مراکز فرهنگی است. مسجد با شرایط و ویژگیهای خاصی که دارد، با داشتن سامانه پیام کوتاه می تواند از جمله عوامل مهم جذب جوانان را فراهم کند. چراکه یکی از دغدغههای مهم و بجای ائمه جماعات و نیز فعالین حوزة فرهنگ، جذب هرچه بیشتر جوانان به مسجد بوده و حضور کمرنگ این قشر در مساجد برای آنان همواره موجب نگرانی است. از طرفی تلفن همراه، و امکانات آن از جمله پیامک از لوازم جدایی ناپذیر قشر جوان امروز است. بنابراین مسجد با داشتن سامانه پیام کوتاه میتواند یکی از بسترهای مناسب جذب جوانان را فرام کند.
با پیامک جوانان و اهالی محله را از فعالیتهای فرهنگی مسجد آگاه کنید.
در دنیای امروز، تبلیغات نقش و جایگاه مهمی ایفا می کند. و شاید کمتر کسی در مورد قدرت تبلیغ در جذب مخاطب تردید داشته باشد. انعکاس فعالیتهای مسجد در بین مردم و اطلاعرسانی و آگاهی نسل جوان از فعالیتهای متنوع مساجد گامی مهم در جهت جذب جوانان به مساجد است. تبلیغات حساب شده دینی، میتواند جوانان را در مسیر دینداری قرار داده و مسجد در انجام فعالیت های خود ثابت قدمتر نماید.
جوان با دریافت پیامک احساس میکند به او توجه میشود. و خیلی مهم است که این پیامک از طرف مسجد باشد.
برخی از روش ها و تکنیک هایی که به وسیله پیامک در مساجد برای جذب مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد:
اعلام برگزاری مسابقه در زمان معین شده و آگاه سازی جوانان محله از آن. مثلا: اهالی محترم محله ……… بدین وسیله اعلام می گردد در تاریخ……….مسابقات نهج البلاغه با جوایز ارزنده برگزار می گردد.
اعلام زمان و شرایط ثبت نام و حرکت سفر های زیارتی و سیاحتی .با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بدین وسیله اعلام می گردد مسجد ........ در نظر دارد سفری زیارتی به مشهد مقدس فراهم نماید . هزینه : .............. تومان زمان : .................. سفر زیارتی مشهد مقدس حرکت: ............ محل اجتماع: ..................... .
اعلام برگزاری کلاس های درسی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و مذهبی و نحوه تشکیل این کلاس ها که برگزاری برخی کلاسها می تواند مورد علاقه و اشتیاق جوانان می باشد. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما ، هر پنجشنبه 11 صبح کلاس قرائت قرآن در مسجد ................ برگزار می گردد. منتظر حضور پرشور شما مومنان عزیز می باشیم
با مشورت و کار گروهی در مساجد دیگران را در این امر خدا پسندانه شریک نمایید و به جوانان بها دهید. اقدامات زیر می تواند گام موثری در نیل به این اهداف نماید . عضویت در هیئت امنا، مشورت و نظر خواهی، محول کردن فعالیتهای مسجد به جوانان.
به نظر شما در کدامیک از موارد زیر مسجد دچار ضعف می باشد؟
فعالیت های فرهنگی 2- فعالیت های ورزشی 3- مراسم 4- نماز جماعت و سخنرانی ها
شماره مورد نظر را برای ما ارسال نمایید
یکی از خواسته های مهم اجتماعی جوانان ،الگو پذیری است ، او در جامعه خواستار کسانی است که در رفتار و گفتار برای او الگو باشند به همین منظور خواستار حضور شخصیتهای محبوب و الگوهای وی در مساجد می باشند .اهالی محترم شایان ذکر است در تاریخ ............. مصادف با عید سعید غدیر خم مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام ………… برگزار می گردد .
با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به اعضای فعال مساجد و هیئت ها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید. عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
عید سعید فطر مبارک . مسجد ……….
مدارس ، آموزشگاهها و دانشکده ها
نشریات و وب سایتهای خبری،تحلیلی
بیمارستانها و درمانگاه ها
شرکتها و سازمان ها
امروزه در سازمانها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است. این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آنها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید. روابط عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژیهای روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیریهای اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است.
پیامک در آژانسهای مسافرتی
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی میکند، فروشنده را تمجید میکند و او را به دیگران پیشنهاد میدهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمیتواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار میدهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد .یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر میکنند.
پیام کوتاه در صنعت
نیروی انسانی مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای است. موضوع مهم تر انگیزش کارکنان است. علاوه بر انگیزههای ارتقاء شغلی و افزایش دستمزدها موارد دیگری با قابلیت انگیزش بالا وجود دارند. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیتهای جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند.
کاربردهای سامانه پیامک برای باشگاه های ورزشی:
تبریک اتوماتیک تولد ورزشکاران و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان
درست کردن کلاب پیامکی ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها
ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن به باشگاه
ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به ورزشکاران در کمتر از یک دقیقه
افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
گرفتن هزینه باشگاه توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره اس ام اس شما
برگزاری قرعه کشی های ماهانه در باشگاه
*صادقانه در کنار شما ایستاده ایم*
نوع سامانه | قیمت (تومان) |
پنل پایه (B) | 25000 |
پنل تبلیغاتی (A) | 65000 |
پنل سازمانی (+A) | 105000 |
پنل حرفه ای (As) | 145000 |
میزان شارژ | تعرفه (ریال) |
100.000 تا 500.000 | 159 |
500.001 تا 1.000.000 | 157 |
1.000.001 تا 4.000.000 | 155 |
4.000.001 تا 10.000.000 | 152 |
10.000.001 تا 20.000.000 | 150 |
20.000.001 تا 40.000.000 | 148 |
40.000.001 تا 80.000.000 | 147 |
80.000.001 تا 100.000.000 | 146 |
100.000.001 به بالا | 145 |
میزان شارژ | تعرفه (ریال) |
100.000 تا 500.000 | 148 |
500.001 تا 1.000.000 | 146 |
1.000.001 تا 4.000.000 | 144 |
4.000.001 تا 10.000.000 | 142 |
10.000.001 تا 20.000.000 | 140 |
20.000.001 تا 40.000.000 | 138 |
40.000.001 تا 80.000.000 | 136 |
80.000.001 تا 100.000.000 | 134 |
100.000.001 به بالا | 132 |
نوع خط | انتخابی (تومان) | غیر انتخابی (تومان) |
خط 14 رقمی | 32.000 | 15.500 |
خط 13 رقمی | 75.000 | 40.000 |
خط 12 رقمی | 150.000 | 75.000 |
خط 11 رقمی | 280.000 | 150.000 |
خط 10 رقمی | 430.000 | 190.000 |
خط 9 رقمی | 500.000 | 300.000 |
خط 8 رقمی | 800.000 | 400.000 |
نوع خط | قیمت (تومان) |
خط 12 رقمی | 210.000 |
خط 11 رقمی | 410.000 |
خط 10 رقمی | 510.000 |
خط 9 رقمی | 710.000 |
خط 8 رقمی | 1.210.000 |
نوع خط | قیمت (تومان) |
خط 14 رقمی | 15.000 |
خط 12 رقمی | 85.000 |
خط 10 رقمی | 105.000 |
خط 9 رقمی | استعلام شود |
خط 8 رقمی | استعلام شود |
نوع خط | قیمت (تومان) |
خط 14 رقمی | 15.000 |
خط 13 رقمی | 25.000 |
خط 12 رقمی | 50.000 |
خط 11 رقمی | 80.000 |
خط 10 رقمی | 120.000 |
خط 9 رقمی | 160.000 |
خط 8 رقمی | استعلام شود |
***************************************************
در جدول زیر مقایسه ای از انواع پنل های کاربری را مشاهده می کنید. با توجه به کارایی مورد نظر خود می توانید هر کدام از پنل ها را انتخاب و بلافاصله پس از ثبت نام آنلاین، و فعالسازی سامانه می توانید از آن استفاده نمایید.